Mīlestības pilna vide bērna harmoniskai attīstībai
Šajā nedēļā bērni caur dažādām aktivitātēm un izziņas procesiem iepazina augļus un dārzeņus – izpētīja un iepazina tos, izmantojot visas maņas .Gan aplūkoja tos, salīdzinot tos pēc dažādām pazīmēm, gan izgaršojot tos.
Lai būtu vēl garšīgāk, bērni apbēra augļus ar kanēli un cukuru.
Izsecināja, ka tā ir vēl garšīgāk, tādā veidā eksperimentējot. Praktiskajā darbībā bērni pēc parauga aplicēja tos gan no plēsta papīra, gan plastilīna, gan zīmēja un izpunktoja tos ar dažāda veida palīgmateriāliem, izmantojot guaša krāsas.
Turpināja arī apgūt griešanas prasmes, darbojoties ar šķērēm. Bērni ar taustes palīdzību pakāpeniski sāka apgūt sava vārda pirmo burtu. Meklēja vienādos burtus, liekot tos atsevišķā kaudzē. Bērni arī turpināja sevi izpaust, dziedot dziesmas par augļiem un dārzeņiem, atdarinot tās ar kustībām. Nākošajā nedēļā turpināsim iepazīt  vienkāršākos un pazīstamākos kokus -kastaņa, egle, ozols, iepazīsim to augļus -kastanis, čiekurs, zīle.
Izspēlēsim dažādas rotaļas, spēles un pirkstiņrotaļas, izmantojot kastaņus, zīles, čiekurus.
Krāsosim, izmantojot koku lapas, gan arī savu roku un pirkstus.
Turpināsim apgūt un dziedāt dziesmu ”Lapas, lapas, lapiņas….”, ”Es kastanītis mazs, es kastanītis ass…”.