Regulāra Skolas sadarbība ar ģimeni nodrošina gan vecāku, gan skolotāju atbildīgu iesaistīšanos bērnu izglītošanā un audzināšanā.
Ja bērni jūt šo saiti un paši tās uzturēšanā piedalās, tad viņi ir apzinīgāki, mērķtiecīgāki, nav arī iespēju manipulēt.
Kopīgi pasākumi
Vecāku iniciatīva un iesaistīšanās skolas dzīvē bērniem norāda, ka tas, kas notiek skolā, ir svarīgs. Mūsu kopīgie pasākumi:
Četras kopā pavadītas saulgriežu dienas :
Miķeļdiena – Rudenāju svinēšana un kāpostu ēvelēšana,
Mārtiņdiena – Apkūlības, pašu štovētu kāpostu ēšana,
Punktiņa saimes Ziemassvētku koncerts Annas baznīcā,
Lielās dienas rīta sagaidīšana
Skolēnu – vecāku – skolotāju konference
Vecāku diena un trīspusējās sarunas 1.-3. klasei
Pavasara talka
Ģimenes diena
Uzņemšana
Svarīgs nosacījums uzņemšanai skolā ir vecāku uzskatu sakritība ar skolas filozofiju. Varētu teikt, ka, iestājoties mūsu skolā, tajā tiek uzņemta visa ģimene.
Lai iestātos skolā, vecāks raksta e-pastu skolas administrācijai vai sazinās pa telefonu.
Notiek pārrunas ar vecākiem un skolēniem. Kad ir pieņemts abpusējais lēmums par skolēna uzņemšanu skolā, vecāki raksta iesniegumu par uzņemšanu, paraksta līgumu un iesniedz medicīnisko karti.
Kad skolotājs būs uzrunājis ikviena bērna dvēseli, viņam pietiks ar zīmi, ar vienu vārdu, lai bērni sajustu, atzītu un uzklausītu./M. Montessori/
Viens no skolas galvenajiem uzdevumiem ir palīdzēt bērnam veidot savu personību saskaņā ar brīvības un individuālās atbildības principiem. Skolas izglītības prioritātes ir:
Sagatavot sakoptu un zinātniski strukturētu bērniem piemērotu vidi, kurā cilvēks var brīvi pārvietoties, iegūt pieredzi un iegūt prasmes.
Veicināt pārliecību par paša spējām.
Spodrināt bērna individualitāti un daudzveidību.
Attīstīt bērnam pašvadītas mācīšanās prasmes, iniciatīvu un autonomiju.
Vadoša līdzdalība, cieņa, savstarpēja palīdzība un sadarbība.