Mīlestības pilna vide bērna harmoniskai attīstībai

Šajā nedēļā bērni iepazinās ar pazīstamākajiem kokiem tuvākajā apkārtnē, vērojot un salīdzinot to atšķirības. Vēroja lapu dauzveidību.

Bērni iepazina arī koku augļus, kurus arī lasīja iestādes teritorijā, kā arī iepazina to lapu formu. Lai koku lapas izmantotu radošajā darbībā, bērni tās lasīja.

Bērni izspēlēja dažādas rotaļas un spēles, izmantojot kastaņus, zīles, čiekurus. Mākslinieciskajā darbībā bērni izmantojot dziju un auduma gabaliņus, aplicēja koku šablonu lapas, kā arī krāsoja tās, izmantojot guaša krāsas un palīgmateriālus.

Lai darbi būtu pēc iespējas izteiksmīgāki, krāsoja koku lapas un veidoja to nospiedumus. Bērni turpināja mācīties skaitīt 3 apjomā, izmantojot gan koku lapas, gan kastaņus, zīles, čiekurus, kā arī katrs iepazina sava vārda telpisko burtu.

Vēl bērni darbojās ar praktiskās dzīves vingrinājumiem.

Nākošajā nedēļā turpināsim iepazīt kokus, vērosim tos arī ne tikai dabā, bet arī enciklopēdijās, izliksim sava vārda pirmo burtu no čiekuriem, kastaņiem un zīlēm.

Turpināsim apgūt jēdzienus uz, zem, blakus, izmantojot krāsu sedziņas un lapas, dziedāsim dziesmas un turpināsim klausīties pasaku ”Kā pūcīte meklēja dienu”, kā arī, krāsosim, līmēsim, aplicēsim.