Mīlestības pilna vide bērna harmoniskai attīstībai

Šajā nedēļā bērni turpināja iepazīties ar pazīstamākajiem kokiem.

Vēroja kokus arī enciklopēdijās. Izmantojot kastaņus, zīles, čiekurus, bērni vingrinājās izlikt sava vārda pirmo burtu, izmantojot telpiskos burtus. Kā arī ar dažāda veida kociņiem zīmēja pēc parauga savu burtu, uzliekot telpisko burtu smiltīs, bet, izmantojot koku lapas, tās salika  virsū katrs uz sava burta. Bērni turpināja apgūt matemātiskos jēdzienus – uz, zem, blakus, izmantojot rotaļā krāsu sedziņas un dažādas koku lapas. Bērni turpināja dziedāt dziesmas par rudeni un lapām, klausījās pasaku ”Kā pūcīte meklēja dienu ”, kā arī pašiem bija iespēja brīvajā laikā aplūkot pasaku grāmatu.

Radošajās aktivitātēs bērni atveidoja savos darbos lapkriti, izmantojot dažāda veida materiālu – plastilīnu, plēstu krāsaino aplikācijas papīru, guaša krāsas, īstas koku lapas, krāsainas pogas, dziju, krāsainas stieplītes, gumijas, kociņus , plastmasa sietiņus.

Bērni turpināja apgūt skaitīšanas prasmes, skaitot līdz 3.Lai nostiprinātu šīs prasmes, bērni uz pūkainajām stieplītēm vēra atbilstoša skaita bumbiņas, uz dažāda veida kociņiem uzvēra trīs krāsaina s gumijas utt.

Nākošajā nedēļā bērni turpinās apgūt un nostiprināt visas šīs prasmes un iemaņas.